Ota yhteyttä Tandoon | Takaajalainat Suomi | Tando Laina

Kerro miten voimme auttaa sinua?

Valitse yksi

Hakemukseni tilanne

Kiitoksia hakemuksestasi! Käsittelemme hakemuksesi mahdollisimman pian. Otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse tai tekstiviestitse pitääksemme sinut ajantasalla käsittelyn etenemisestä. Ilmoitamme heti jos tarvitsemme lisätietoja käsittelyn jatkamiseksi. Toivottavasti saamme hyväksyttyä lainasi pian.

Jos tarvitset apua, etkä löytänyt vastausta täältä, laitathan meille viestiä ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Sähköpostiosoitteemme on hei@tandolaina.fi

hei@tandolaina.fi

En löydä takaajaa

Ensimmäiseksi hyvät uutiset. Jos tarvitset takaajan, se tarkoittaa että sinut on hyväksytty ja olemme varanneet lainasummasi sinulle. Kaikki lainamme vaativat takauksen, sillä lainamme perustuvat luottamukseen – ei menneisyyteesi.

Joka viikko autamme tuhansia asiakkaita, juuri sellaisia kuin sinäkin, sopivan takaajan löytämisessä. Olemme kehittäneet useita työkaluja auttaaksemme sinua sopivan takaajan etsinnässä, takaajaksi pyytämisessä tai jos haluat tarkistaa täyttääkö takaajasi vaatimuksemme. Käy siis katsomassa työkalumme ja auta meitä löytämään sinulle sopiva takaaja.

Stadig i tvivl om hvem der kan være din kautionist?
Hvem kan være min kautionist?

Hvordan spørger jeg min kautionist?
Hvordan ansøger min kautionist?

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Mikä on takaaja?
Voinko saada lainan ilman takaajaa?
Mitä kysytte takaajaltani?

Miksi takaajaani ei hyväksytty?

Takaajana toimiminen on suuri sitoumus, joten haluamme varmistaa, että hyväksymiemme takaajien taloudellinen tilanne on sopiva asiaankuuluvien vastuiden hoitamiseen.

Meillä on muutamia perusvaatimuksia tajaakalle; hänellä tulee olla hyvät ja säännölliset tulot, hyvät luottotiedot ja maksuhistoria sekä takaajan on oltava kodinomistaja.

Näiden perusvaatimusten lisäksi käytämme monia muita monimutkaisempia sääntöjä varmistaaksemme, ettet sinä, takaajasi emmekä me joudu epämukavaan tilanteeseen. Vakuutan, että teemme kaikkemme hyväksyäksemme takaajasi, joten jos emme hyväksyneet takaajaasi, meillä on varmasti siihen hyvä syy.

Jos tarvitset lisätietoa sopivan takaajan etsintään, klikkaa tästä oppaaseemme.

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Miksi takaajaani ei hyväksytty?
Voinko saada lainan ilman takaajaa?
Täytyykö takaajani omistaa asunto?

Voinko korottaa laina summaani?

Jos emme ole vielä maksaneet lainaasi, voit hakea korkeampaa summaa aina 6000 € asti. Hakiessasi sinuun tulee näyttää, että sinulla on varaa kuukausilyhennyksiin – jotta et päädy tilanteeseen, johon sinulla ei ole varaa.

Muista, että myös takaajasi taloudellinen tilanne tulee olla riittävä kuukausimaksujen lyhentämiseen, jos sinä et siihen pysty.

Jos olet jo asiakkaamme, tulee sinun maksaa edellinen lainasi pois kokonaisuudessaan ennen kuin voit hakea korkeampaa summaa.

Kirjaudu kotisivuillemme tarkistaaksesi tämän hetkisen saldosi.


Miksi et kirjautuisi sisään nyt?

Miten haluat kirjautua tilillesi?

Nettisivuillamme tai sovelluksessamme on ongelma

Harmi – yritämme korjata asian mahdollisimman pian. Kerrothan meille mikä meni pieleen mahdollisimman tarkasti, jotta voimme korjata asian pian. Ilmoitamme sinulle heti, kun ongelma on korjattu! Lähetä meille palautetta osoitteeseen hei@tandolaina.fi.

hei@tandolaina.fi

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Kuinka kirjaudun online-tiliini?
Miksi olette ottaneet 10 senttiä pankkitililtäni?
Kuinka lataan Tando-sovelluksen?

Haluan perua hakemukseni

Asia selvä – toivottavasti löysit sinulle sopivan vaihtoehdon jostain muualta.

Kun hakemuksesi on hyväksytty, pidämme rahasi varattuna sinulle kaksi viikoa.

Joten jos et tarvitsekaan lainaa, ilmoitathan siitä meille että voimme vapauttaa rahat muille asiakkaille.

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen hei@tandolaina.fi, ja kerro että haluat perua – me hoidamme loput!

hei@tandolaina.fi

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Mistä tiedän, että minut hyväksytään?
Ovatko lainamme turvallisia ja luotettavia?
Miksi korkonne on niin korkea?

Muuta

Jos et löytänyt vastausta täältä ja tarvitset vielä apua, laina meille viestiä osoitteeseen hei@tandolaina.fi ja palaamme asiaan mahdollisimman pian.

hei@tandolaina.fi

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Mikä on takaaja?
Kuinka kauan lainan saaminen kestää?
Voinko saada lainan ilman takaajaa?

Miksi minun täytyy ladata Tando-sovellus?

Saatat tarvita sovelluksemme kahdesta syystä.

Ensimmäiseksi: viimeistelläksesi takaajahakemuksen pyydämme takaajia kertaamaan roolinsa vastuut ja seuraukset jos kuukausimaksuja ei makseta sovitusti.

Teemme näin kertomalla sinulle tietoa lainan takaamiseen liittyen ja pyydämme, että vahvistat ymmärtäneesi kaiken. Samaa videota käytetään myös henkilöllisyys- ja rahanpesutarkastuksissamme – joten tämän vaiheen suorittaminen on todella tärkeää.

Toiseksi: uskomme, että on tärkeää sinulle takaajana pysyä ajantasalla lainan tilanteesta sen myöntämisen jälkeen.

Toki tämän tiedon hyödyntäminen on sinun valintasi, ja voit poistaa sovelluksemme jos niin haluat.

Jos kuitenkin pidät sovelluksemme, pääset tarkastelemaan tehtyjä maksuja ja voimme ilmoittaa sinulle heti jos ongelmia esiintyy.


Miksi et kirjautuisi sisään nyt?

Miten haluat kirjautua tilillesi?

Jos sinulla on kysyttävää lainantakaukseen liittyen tai tarvitset muuten apua, olethan meihin yhteydessä osoitteeseen hei@tandolaina.fi. Meille tärkeintä on, että asiakkaamme ymmärtävät tuotteemme täysin.

hei@tandolaina.fi

Tarvitsenko pankkitunnuksia ollakseni takaaja?

Kyllä, tarvitset. Otamme turvallisuusasiat vakavasti, joten vaadimme, että käytät pankkitunnuksiasi henkilöllisyytesi tunnistamiseen. Jos sinulla ei ole pankkitunnuksia, et voi toimia takaajana lainallemme.

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Mitä kysytte takaajaltani?
Täytyykö takaajani omistaa asunto?
Mihin tarvitsette takaajani korttitietoja?

Mitkä ovat vastuuni takaajana?

Hyvä kysymys! Otamme vastuusi takaajana vakavasti.

Tästä syystä olemme tehneet kokonaisen osion nettisivuillemme, jossa selitetään vastuusi takaajana. Pääset sivulle tästä.

Lyhyesti, takaajan vastuulla on maksaa kuukausilyhennykset jos lainanhakija ei missä tahansa lainan vaiheessa suorita sovittuja maksuja ajallaan ja kokonaisuudessaan.

Käy katsomassa ohjeemme, joista löytyy paljon hyödyllistä lisätietoa takaajana toimimiseen liittyen.

Jos sinulla on kysyttävää lainantakaukseen liittyen tai tarvitset muuten apua, olethan meihin yhteydessä osoitteeseen hei@tandolaina.fi. Meille tärkeintä on, että asiakkaamme ymmärtävät tuotteemme täysin.

hei@tandolaina.fi

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Mitkä ovat takaajan velvollisuudet?
Pitäisikö minun ryhtyä takaajaksi?
Miksi laina maksetaan takaajani tilille?

Miten haen takaajaksi?

On helppoa hakea takaajaksi. Heti lainanhakijan viimeisteltyä hakemuksensa he saavat henkilökohtaisen linkin.

Klikkaamalla tuota linkkiä, pääset rekisteröitymään takaajaksi ja aloittamaan takaajahakemuksesi.

Tarkemman kuvauksen hakemusprosessistasi pääset näkemään ohjeestamme takaajalle.

Jos sinulla on kysyttävää lainantakaukseen liittyen tai tarvitset muuten apua, olethan meihin yhteydessä osoitteeseen hei@tandolaina.fi. Meille tärkeintä on, että asiakkaamme ymmärtävät tuotteemme täysin.

hei@tandolaina.fi

Milloin tiedän onko minut hyväksytty takaajaksi?

Kun olet rekisteröitynyt takaajaksi, ilmoitamme sinulle heti jos et voi toimia takaajana.

Viimeisteltyäsi takaajahakemuksesi tarkistamme vielä muutamat lisätiedot varmistaaksemme, että olet soveltuvassa tilanteessa toimiaksesi takaajana.

If everything is OK then we will payout the loan in 24 hours. We will always keep you up to date during the application process.

Mitä jos en enää halua toimia takaajana?

Voit perua takaajahakemuksesi missä vain hakemuksen vaiheessa ennen lainan maksua – ilmoitathan vain meille ja hoidamme asian.

Jos olemme jo myöntäneet lainan, takaajanvelvollisuutesi päättyvät vasta kun laina sekä mahdolliset korot ja kulut ovat maksettu kokonaisuudessaan takaisin.

Nähdäksesi jäljellä olevan saldon voit kirjautua nettisivuillemme. Lukeaksesi lisää takaajan velvollisuuksista, klikkaa tästä.

Jos sinulla on kysyttävää lainantakaukseen liittyen tai tarvitset muuten apua, olethan meihin yhteydessä osoitteeseen hei@tandolaina.fi. Meille tärkeintä on, että asiakkaamme ymmärtävät tuotteemme täysin.

hei@tandolaina.fi

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Pitäisikö minun ryhtyä takaajaksi?
Miten voin perua takaukseni?
Voinko vaihtaa takaajaani?

Nettisivuillamme tai sovelluksessamme on ongelma

Harmi – yritämme korjata asian mahdollisimman pian. Kerrothan meille mikä meni pieleen mahdollisimman tarkasti, jotta voimme korjata asian pian. Ilmoitamme sinulle heti, kun ongelma on korjattu! Lähetä meille palautetta osoitteeseen hei@tandolaina.fi.

hei@tandolaina.fi

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

En löydä tiliäni
Kuinka kirjaudun online-tiliini?
Kuinka lataan Tando-sovelluksen?

Muuta

Jos sinulla on kysyttävää lainantakaukseen liittyen tai tarvitset muuten apua, olethan meihin yhteydessä osoitteeseen hei@tandolaina.fi. Meille tärkeintä on, että asiakkaamme ymmärtävät tuotteemme täysin.

hei@tandolaina.fi

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Hakemukseni tilanne
En löydä tiliäni
Ovatko lainamme turvallisia ja luotettavia?

Miten vaihdan maksupäivän?

Kunhan lainasi on ajantasalla etkä ole liian lähellä nykyistä maksupäivääsi, voit kirjautua sivuillemme tai Tando-sovellukseen vaihtaaksesi maksupäivän.


Miksi et kirjautuisi sisään nyt?

Miten haluat kirjautua tilillesi?

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Kuinka vaihdan maksupäivääni?
Kuinka kirjaudun online-tiliini?
Kuinka lataan Tando-sovelluksen?

Kuinka paljon lainaa on jäljellä?

Voit käyttää sovellustamme tai kirjautua sivuillemme tarkistaaksesi maksuhistoriasi, tämän hetkisen lainasaldon, maksaaksesi lyhennyksen tai lainasi loppusaldon.


Miksi et kirjautuisi sisään nyt?

Miten haluat kirjautua tilillesi?

Tee ylimääräinen lyhennys lainallesi

Tehdäksesi ylimääräisen lyhennyksen lainallesi voit ladata Tando-sovelluksen tai kirjautua kotisivuillemme. Muista, että mitä nopeammin maksat lainasi sitä vähemmän maksat kokonaisuudessaan, joten ylimääräisten suoritusten maksaminen kannattaa.


Miksi et kirjautuisi sisään nyt?

Miten haluat kirjautua tilillesi?

Maksaa lainani kokonaisuudessaan

Maksaaksesi lainan kokonaisuudessaan voit ladata Tando-sovelluksen tai kirjautua kotisivuillemme. Muista, että mitä nopeammin maksat lainasi sitä vähemmän maksat kokonaisuudessaan.


Miksi et kirjautuisi sisään nyt?

Miten haluat kirjautua tilillesi?

Päivitä yhteystietosi

Voit hallita kaikkia asetuksiasi ja yhteystietojasi sovelluksessamme tai nettisivuillamme. Se on todella helppoa!


Miksi et kirjautuisi sisään nyt?

Miten haluat kirjautua tilillesi?

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

En löydä tiliäni
Kuinka kirjaudun online-tiliini?
Kuinka lataan Tando-sovelluksen?

Päivitä maksutietosi

Voit hallita maksuasetuksiasi sovelluksessamme tai nettisivuillamme. Se on todella helppoa!


Miksi et kirjautuisi sisään nyt?

Miten haluat kirjautua tilillesi?

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

En löydä tiliäni
Kuinka kirjaudun online-tiliini?
Kuinka lataan Tando-sovelluksen?

En voi maksaa tässä kuussa

On todella tärkeää, että lainasi pysyy ajantasalla ja kaikki kuukausilyhennyksesi suoritetaan ajallaan. Jos jostain syystä et pysty suorittamaan maksua ajallaan, tulee takaajasi suorittaa puuttuva maksu puolestasi, jotta lainasi pysyy ajantasalla.


Miksi et kirjautuisi sisään nyt?

Miten haluat kirjautua tilillesi?

Jos haluat keskustella maksuistasi kanssamme, laita viestiä osoitteeseen hei@tandolaina.fi, jotta voimme tarkastella tilannettasi ja pitää lainasi ajantasalla.

hei@tandolaina.fi

Lainan korottaminen

Mukava kuulla, että haluat lainata meiltä uudelleen – kiitos asiakkuudestasi.

Tällä hetkellä voit korottaa lainaasi vain jos ensin maksat aiemman lainasi takaisin kokonaisuudessaan.

Kun aiempi lainasi on maksettu, käsittelemme uuden hakemuksesi mielellään. Klikkaa tästä aloittaaksesi uuden hakemuksen.

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Voinko maksaa ylimääräisiä maksueriä?
Kuinka kirjaudun online-tiliini?
Kuinka lataan Tando-sovelluksen?

Me lupaamme työskennellä kanssasi, jotta saat parhaan mahdollisen kokemuksen Tandon asiakkaana. Jos sinulla on asiaa, lähetä meille viestiä osoitteeseen hei@tandolaina.fi, ja autamme mielellämme.

hei@tandolaina.fi

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

En löydä tiliäni
Miksi teillä ei ole puhelinnumeroa?
Kuinka kauan vastauksissanne kestää?

En voi maksaa tässä kuussa

On todella tärkeää, että lainasi pysyy ajantasalla ja kaikki kuukausilyhennyksesi suoritetaan ajallaan. Jos jostain syystä et pysty suorittamaan maksua ajallaan, tulee takaajasi suorittaa puuttuva maksu puolestasi, jotta lainasi pysyy ajantasalla.

Jos haluat keskustella maksuistasi kanssamme, laita viestiä osoitteeseen hei@tandolaina.fi, jotta voimme tarkastella tilannettasi ja pitää lainasi ajantasalla.

hei@tandolaina.fi

Kuukausittainen lyhennykseni on liian korkea

Ennen lainan myöntämistä teemme budgettiarvion, jonka avulla varmistamme, että sinulla on varaa kuukausilyhennyksiin.

Jos tilanteesi on muuttunut eikä sinulla ole enää varaa suorittaa kuukausimaksujasi, täytyy takaajasi maksaa suoritukset puolestasi kunnes voit itse jatkaa maksujen suorittamista.

On todella tärkeää, että lainasi lyhennykset pysyvät ajantasalla, ja tämä on yksi tärkeimmistä takaajasi tehtävistä.

Jos haluat keskustella maksuistasi kanssamme, laita viestiä osoitteeseen hei@tandolaina.fi, jotta voimme tarkastella tilannettasi ja pitää lainasi ajantasalla.

hei@tandolaina.fi

Haluan vaihtaa nykyisen maksupäiväni

Kunhan lainasi on ajantasalla etkä ole liian lähellä nykyistä maksupäivääsi, voit kirjautua sivuillemme tai Tando-sovellukseen vaihtaaksesi maksupäivän.


Miksi et kirjautuisi sisään nyt?

Miten haluat kirjautua tilillesi?

Haluan päivittää maksutietoni

Voit hallita maksuasetuksiasi sovelluksessamme tai nettisivuillamme. Se on todella helppoa!


Miksi et kirjautuisi sisään nyt?

Miten haluat kirjautua tilillesi?

Tarjoatteko maksuvapaita

Me emme tarjoa maksuvapaita kuukausia. Kun lainaat meiltä, me lupaamme tehdä kaikkemme jotta olet perillä ja saat apua pysyäksesi alkuperäisessä lainasopimuksessa. Me emme usko että maksuvapaat kuukaudet auttavat tässä, joten emme tarjoa sitä asiakkaillemme.

Jos haluat keskustella maksuistasi kanssamme, laita viestiä osoitteeseen hei@tandolaina.fi, jotta voimme tarkastella tilannettasi ja pitää lainasi ajantasalla.

hei@tandolaina.fi

Haluan perua hakemukseni

Asia selvä – toivottavasti löysit sinulle sopivan vaihtoehdon jostain muualta.

Kun hakemuksesi on hyväksytty, pidämme rahasi varattuna sinulle kaksi viikoa.

Joten jos et tarvitsekaan lainaa, ilmoitathan siitä meille että voimme vapauttaa rahat muille asiakkaille.

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen hei@tandolaina.fi, ja kerro että haluat perua – me hoidamme loput!

hei@tandolaina.fi

Maksaa lainani kokonaisuudessaan

Maksaaksesi lainan kokonaisuudessaan voit ladata Tando-sovelluksen tai kirjautua kotisivuillemme. Muista, että mitä nopeammin maksat lainasi sitä vähemmän maksat kokonaisuudessaan.


Miksi et kirjautuisi sisään nyt?

Miten haluat kirjautua tilillesi?

En halua enää viestejänne

Jos sinusta tuntuu, että saat meiltä turhia viestejä, lähetä meille viestiä osoitteeseen hei@tandolaina.fi – me hoidamme loput!

hei@tandolaina.fi

Mikä on puhelinnumeronne?

Meillä oli ennen puhelinnumero, mutta emme pitäneet asiakkaiden odotuttamisesta, joten teemme nykyään kaiken netissä. Älä huoli, olemme täällä sinua varten ja autamme sinua missä ikinä tarvitsetkaan. Sinun ei vain tarvitse kuunnella odotusmusiikkia samalla.

If you can't find what you need here, then get in touch with anything you need and we will come back to you in a flash. Email us at -

hei@tandolaina.fi

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Miksi teillä ei ole puhelinnumeroa?
Kuinka kauan vastauksissanne kestää?

Miten teen valituksen?

Otamme valitukset todella vakavasti. Sinun täytyy vain olla meihin yhteydessä ja kertoa meille mikä on pielessä. Pyyntösi perusteella tarkastelemme tapauksesi, ja palaamme asiaan niin pian kuin mahdollista. Voit lukea lisää valitusten käsittelystä täältä.

Let us know what's wrong and we will jump all over it to get it sorted for you. Email us at -

hei@tandolaina.fi

Olette veloittaneet tililtäni

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen hei@tandolaina.fi, ja kerro mikä on pielessä – selvitämme asian pikaisesti.

hei@tandolaina.fi

Saatat löytää apua samantyyppisistä kysymyksistä, joihin olemme jos vastanneet.

Miksi olette ottaneet 10 senttiä pankkitililtäni?
Why have you taken money from my bank account?

Media- ja lehdistötiedustelut

Lähetä media- ja lehdistötiedustelut osoitteeseen lehdisto@tandolaina.fi

Yhteistyö- ja markkinointikumppanit

Lähetä yhteistyö- ja markkinointitiedustelut osoitteeseen yhteistyo@tandolaina.fi

Tarkistamme tietojasi. Pieni hetki.