About Us | Tando Laina

Tervetuloa Tandolle!

Syyskuussa 2019 vaihdoimme nimemme Aurora Lainasta Tandoksi.

Entä sitten - yritykset muuttavat nimiään jatkuvasti, eikö? Totta, mutta tämä on muutakin kuin yksinkertainen nimenmuutos.

Julkaistuamme palvelumme vuonna 2018 olemme käyttäneet paljon aikaa siihen, että oppisimme tuntemaan asiakkaamme; mistä pidätte ja mistä ette. Olemme hyvin sitoutuneita rakentamaan parasta mahdollista yritystä päämääränä tarjota palvelua, joka toimii kaikille asiakkaillemme.

Tando on siis nimenmuutos, joka tuo mukanaan paljon teidän palautteenne perusteella rakennettuja muutoksia.

Tando Ensimmäinen ja tunnistettavin muutos on nimemme. “Tando” tulee sanasta tandem - latinankielinen sana, joka tarkoittaa “selkä selkää vasten” tai “yhdessä” - mikä mielestämme tiivistää tavoitteemme hyvin. Halusimme nimen, joka kuvastaa yrityksemme sisimmässä vallitsevaa ystävällisyyttä, yhteisöllisyyttä ja tukea, joka tekee Tandosta niin ainutlaatuisen.

Sovellus Iso askel oli kehittää Tandon oma sovellus, joka on saatavilla iOS- ja Android-älypuhelimille. Me tiedämme, että asiakkaamme haluavat hoitaa heidän laina-asioitaan yksinkertaisesti ja mukavalla tavalla - sovellus oli siis täydellinen ratkaisu. Pidä tätä silmällä, meillä nimittäin on suunnitelmissa kehittää sovelluksen toimivuutta seuraavan 12 kuukauden aikana tehdäksemme lainatietojen seuraamisesta helpompaa kuin koskaan.

Verkkopalvelut Sille pienelle osalle asiakkaistamme, jotka eivät käytä sovelluksia, koimme tärkeäksi, että heille on saatavilla samat ominaisuudet verkossa. Voit siis pitää tilisi ajan tasalla, nähdä suoritukset, tehdä maksuja ja paljon muuta kirjautumalla nettisivuillemme.

Ei enää puheluita! Asiakkaamme ovat kertoneet meille paljon viimeisen vuoden aikana, mutta eräs asia erottui olemalla kaikkein tärkein asia. Te ette halua puhua yritysten kanssa puhelimessa, ellei teidän ole aivan pakko. Teette paljon mieluummin kaiken tarvittavan sovelluksen tai nettisivujen kautta. Joten, meillä on hyviä uutisia - me ryhdymme täysin digitaaliseksi ja aiomme panostaa mahtavaan asiakaspalvelu-kokemukseen, joten teidän ei tarvitse viettää aikaa puhelimessa meidän kanssa hakemuksenne edistämiseksi.

Olemme niin sitoutuneita ja päättäväisiä tekemään asiat oikein, että lopetamme puhelut kokonaan - älä kuitenkaan huoli, pystyt tekemään kaiken mitä ennenkin plus saamaan meihin yhteyden viesteillä, sähköpostitse tai verkkochatillä.

Parasta apua verkossa Asia mitä haluamme erityisesti painottaa on, että me haluamme tarjota mahtavan kokemuksen asiakkaillemme - riippumatta siitä miten kommunikoimme. Meidän päämäärä ei ole tarjota parasta palvelua “verkkoyrityksenä”, vaan ennemmin “minä tahansa yrityksenä” - ja te olette kertoneet meille parhaan mahdollisen tavan saavuttaa se verkossa.

Lupaukset Me Tandolla olemme tehneet useita lupauksia asiakkaillemme. Niiden lisäksi teemme vielä yhden lupauksen tässä ja nyt.

Me olemme täällä auttaaksemme niitä ihmisiä, jotka pankit ovat ikävästi hylänneet. Kaikki eivät ymmärrä näitä ihmisiä, eikä kukaan halua katsoa heidän peräänsä ja huolehtia, että he pääsevät takaisin paremmalle polulle. Asiahan on niin, että se ei haittaa - koska me aiomme. Haluamme tarjota sinulle apua, kun kaikki muut ovat sanoneet sinulle ei. Eikä pelkästään vain apua, vaan haluamme myös pitää sinusta hyvää huolta. Tahdomme antaa sinulle helppoja ja yksinkertaisia ratkaisuja, ja olemme päättäneet tarjota parasta asiakaspalvelua - ja tämä on lupaus!

Huomaatko...kerroin, että kyseessä ei ole vain nimenvaihto.

Tarkistamme tietojasi. Pieni hetki.